Sjunger hon om Rob?

Jag visste inte att det fanns en låt om Rob.. Eller okej, den är kanske inte tillägnad till honom, men allt hon sjunger stämmer ju in, eller hur?

           


                                               I don't want a lot for Christmas
                                               There is just one thing I need
                                               I don't care about the presents
                                               Underneath the Christmas tree
                                               I just want you for my own
                                               More than you could ever know
                                               Make my wish come true...
                                               All I want for Christmas is 
                                               You...



/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback