Rachelle Lefevre på Flare Magazine

Rachelle Lefevre som spelar Victoria pryder omslaget på Flare Magazine, som kommer ut den 7 december i USA. Jag har hittat en sneak peak på tidningens innehåll, men hittar ingen sida där man kan köpa den, om någon vet, säg till!

Är det förresten bara jag som tycker att det ska bli sorligt att hon inte kommer medverka i Eclipse? Det kommer kännas konstigt att någon annan (Bryas Dallas Howard) ska spela hennes roll! Speciellt när hon gör rollen som Victoria så himla bra, så känns det inte riktigt som att det blir samma sak hur duktigt Bryas än är!
Och det här med att hon vart "sparkad" vet jag inte riktigt om jag tror på... I en intervju för ett tag sedan sa hon själv såhär: Jag kan inte kalla det sparkad. Det var mitt eget val, mitt egna beslut. Hur mycket jag än älskar min roll, Victoria, så prioriterar jag annat. Just nu har jag flera inspelningar på gång och jag känner att det är viktigare för mig. Vem som än får min roll kommer säkerligen spela den lika bra som mig och jag hoppas att inga fans blir sårade av mitt beslut. Men för er som vill veta så gör jag detta enbart för mig själv, för min skull!
Dock säger hon ju "jag kan inte kalla det sparkad", så hon kanske vart det, fast det var hennes beslut?

Aja. Här kommer några riktigt fina bilder på henne...

             
            
            

            
            

/O


Kommentarer
Postat av: anna

det suger PISS!

2009-12-02 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback